Starptautiski pieprasītais latviešu soprāns KRISTĪNE OPOLAIS ir ieguvusi izcilas dziedošās aktrises slavu. Viņas sniegumu klausītājiem ir iespēja regulāri baudīt Metropoles operā Ņujorkā, Vīnes Valsts operā, Berlīnes Valsts operā, Bavārijas Valsts operā, Milānas Teatro alla Scala, Cīrihes opernamā, Londonas Karaliskajā operā un citviet. Māksliniece sadarbojas ar tādiem diriģentiem kā Daniels Bārenboims, sers Antonio Papano, sers Saimons Retls, sers Marks Elders, Andris Nelsons, Fabio Luizi un Kirils Petrenko.
Ļoti atzinīgi vērtētas Kristīnes Opolais izcilās uzstāšanās Metropoles operā Ņujorkā. To vidū ir lomas operās Bohēma, Madama Butterfly, kā arī operu Manona Lesko un Nāra jauniestudējumos, kas tiešraidē demonstrēti kinoteātros visā pasaulē Metropoles operas īstenotā projekta Live in HD ietvaros. 2018. gadā Opolais atgriezās Metropoles operā, lai operā Māsa Andželika interpretētu titullomu, kas dziedātājas izpildījumā iepriekš fiksēta izdevniecības Orfeo ierakstā. Vēsturē iegājis kāds īpašs mākslinieces sniegums 2014. gadā, kad viņa 18 stundu laikā Metropoles operā debitēja divās lomās. Izcili novērtēta arī Čo-čo-sanas loma operā Madama Butterfly, kam jau nākamajā dienā sekoja opera Bohēma ar translāciju kinoteātros visā pasaulē.
Londonas Karaliskajā operā, kur viņa dēvēta par “šībrīža vadošo Pučīni soprānu” (The Telegraph), viņa interpretējusi titullomas operās Toska, Manona Lesko un Madama Butterfly. Kopš 2012. gada dziedātājai ir īpašas attiecības ar Bavārijas Valsts operu, kurā viņa debitējusi Nāras lomā Martina Kušeja iestudējumā. Minhenē viņa vēl dziedājusi Manonu Lesko, Čo-čo-sanu Madama Butterfly, Tatjanu Jevgeņijā Oņeginā, Margarētu Mefistofelī un Vitēliju Tita žēlsirdībā.
2022./2023. gada sezonas spilgtāko notikumu vidū ir dziedātājas atgriešanās Džuzepes Verdi Salerno pilsētas teātrī ar galveno lomu operā Madama Butterfly, piedalīšanās Jaungada koncertā ar Gulbenkiana orķestri un ukraiņu diriģenti Oksanu Liņivu, kā arī ilgi gaidītā atgriešanās Latvijas Nacionālajā operā ar solokoncertu 2023. gada februārī. Nesen Opolais kopā ar slaveno baritonu Tomasu Hempsonu, Luksemburgas Filharmonijas orķestri un Gustavo Himeno pie diriģenta pults uzstājās sezonas noslēguma koncertā Viva Verdi, kā arī sniedza debijas koncertu vēsturiskajā Buenosairesas Teatro Colón.
Opolais arī nesen dziedāja Manonas Lesko lomu Hamburgas Valsts operā un atkārtoti viesojās Boloņas Teatra Comunale, interpretējot Adriānas Lekuvrēras lomu, ar ko šajā teātrī triumfāli debitēja iepriekšējā sezonā. Dziedātāja arī piedalījās operas Toska jauniestudējumā Theater an der Wien un atgriezās Drēzdenes Semperoper Čo-čo-sanas lomā ar Omeru Meiru Velberu pie diriģenta pults. Kristīne Opolais arī debitēja Čo-čo-sanas lomā Marinas Abramovičas iestudējumā Marijas Kallasas septiņas nāves Sankarlo operā Neapolē.
Kristīne Opolais ir koncertējusi BBC Proms, Bādenbādenes Festivāla namā, Budapeštas Müpa, Vīnes Mūzikas biedrības zālē, Zalcburgas festivālā, Amsterdamas Karaliskajā Concertgebouw, Maskatas Karaliskajā operā, Tenglvudas festivālā un Kārnegija zālē. Uzstājusies kopā ar Berlīnes Filharmoniķiem, Leipcigas Gewandhausorchester, Concertgebouw orķestri, Bavārijas Radio Simfonisko orķestri, Teatro alla Scala Filharmoniķiem un NHK Simfonisko orķestri. Starp jaunākajiem ierakstiem var izcelt operas Toska DVD ierakstu Bādenbādenē ar Berlīnes Filharmoniķiem un diriģentu seru Saimonu Retlu.