Par biļešu iegādi internetā
Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par biļešu iegādi portālā biletes.opera.lv
Kur man jādodas, lai iegādātos biļetes elektroniski?
Apskatīt kalendāru un izvēlēties izrādi, uz ko vēlaties iegādāties biļetes iespējams:
-- Latvijas Nacionālās operas un baleta mājaslapas www.opera.lv sadaļā KALENDĀRS, izvēloties interesējošo izrādi un nospiežot pogu PIRKT BIĻETES. Tālāk tiksiet pārvirzīts uz biļešu iegādes sistēmu biletes.opera.lv.
-- Biļešu iegādes sistēmā biletes.opera.lv izvēloties interesējošo izrādi un nospiežot pogu PIRKT BIĻETES.
Kā reģistrēties biļešu sistēmā biletes.opera.lv un iegādāties biļeti?
Biļešu iegāde un reģistrācija Latvijas Nacionālās operas un baleta biļešu sistēmā biletes.opera.lv:
-- Reģistrēties biļešu sistēmā iespējams sadaļā PIESLĒGTIES, kas atrodas lapas augšējā labajā stūrī.
-- Atvērsies autorizācija lapa, kurā jāspiež poga REĢISTRĒTIES.
- Klientu datu drošības nolūkos parolei ir jābūt spēcīgai – vismaz 1 lielais burts, 1 mazais burts, 1 cipars un 1 īpašā zīme. Īpašo zīmju piemēri ir norādīti.
-- Pēc reģistrēšanās izvēlieties izrādi, kuru vēlaties redzēt, un izvēlieties sēdvietas.
- Pirms došanās uz grozu šajā pašā lapā zem auditorijas plāna iespējams pievienot atlaides savām biļetēm (students, pensionārs, utt.). Piemērs:
-- Spiediet pogu APSKATĪT GROZU. Maksājumu iespējams veikt ar dāvanu karti vai izvēlēties NOFORMĒT PIRKUMU, lai maksātu ar karti vai jūsu valsts interneta banku. Pēc maksājuma veida izvēles, spiediet APMAKSĀT PIRKUMU.
-- Pēc apmaksas Jūsu biļetes būs pieejamas sadaļā MANI PIRKUMI.
Vai mans pirkums bija neveiksmīgs?
Sadaļā MANI PIRKUMI apskatiet biļešu STATUSU, lai pārbaudītu, vai pirkums bijis veiksmīgs. Ja pirkums nebūs izdevies, sistēma jūsu izvēlētās vietas uz aptuveni 20-30 minūtēm “iesaldēs”, neļaujot nevienam tām piekļūt. Pēc šī laika biļetes atkal būs pieejamas sistēmā, un jūs varēsiet mēģināt tās iegādāties no jauna.
Ja pirkums nav izdevies, tad sadaļā MANI PIRKUMI norādītajām biļetēm ir tikai informatīva nozīme – tās nav jums rezervētas. Lai veiktu pirkumu, jums atkārtoti jādodas uz biļešu iegādes sistēmu biletes.opera.lv, jāizvēlas izrāde un jāiegādājas biļetes no jauna.
Lietas, kas jāņem vērā, mēģinot atkārtoti iegādāties biļetes:
- Pārbaudiet, vai jūsu bankas kontā pietiek līdzekļu;
- Pārbaudiet, vai jūsu kartei ir aktivizēta funkcija drošiem pirkumiem internetā;
- Pārliecinieties, ka neesat pārsniedzis savu nedēļas/mēneša tēriņu limitu;
- Pārliecinieties, ka jūsu bankas kartei nav beidzies derīguma termiņš;
- Neaizveriet lapu vai nemēģiniet doties uz iepriekšējo lapu, lai atkārtoti pārbaudītu savus ievadītos kartes datus – tas automātiski pārtrauks maksājuma procesu;
- Maksājumu veiciet 15 minūšu laikā, citādi pasūtījums automātiski tiks atcelts.
Kā varu atgriezt / mainīt biļeti?
Diemžēl Latvijas Nacionālā opera un balets biļetes atpakaļ nepieņem un nemaina, izņemot gadījumus, kad izrāde ir atcelta vai ir mainīts tās datums. Līdz ar to atmaksu vai biļešu maiņu uz citu datumu nevaram Jums piedāvāt.
Iesakām apmeklēt mūsu Facebook grupu Operas un baleta biļešu maiņa. Tur varēsiet piedāvāt savas biļetes citiem interesentiem.
Cik ilgi biļetes stāvēs manā grozā?
Biļetes grozā atrodas 15 minūtes pēc tam, kad esat tās izvēlējušies. Pēc 15 minūtēm izvēlētās biļetes kļūs neaktīvas un iegādes mēģinājums būs neveiksmīgs. Atkārtotu biļešu iegādi varēsiet veikt pēc 20-30 minūtēm. Pirkumam atvēlēto laiku var apskatīt augšēja lapas daļā:
Kā varu iegādāties dāvanu karti un pārbaudīt tās atlikumu?
Iegādāties Dāvanu karti un apskatīt tās atlikumu varat biļešu tirdzniecības sistēmas biletes.opera.lv sadaļā DĀVANU KARTE.