KERIJS MAZIJS ir filmu un mūsdienu klasiskās mūzikas komponists, kura mūziku var dzirdēt gan uz skatuvēm, gan uz lielajiem un televīzijas ekrāniem. Nesenākais viņa darbs ir orķestra partitūra jaunai Džeinas Ostinas romāna Prāts un jūtīgums televīzijas ekranizācijai.
Komponists nesen izdevis baleta Kazanova simfoniskā skaņdarba pilnu partitūru, kas 2023. gada vasarā tika ierakstīta ar Budapeštas mākslas orķestri (Queen’s Gambit, Shadow & Bone) un tagad ir pieejama visos straumēšanas servisos. Tā arī izdotā īpašā 2 CD komplektā, ko var iegādāties vietnē Amazon. Radījis mūzikas partitūras tikko iznākušajai dokumentālajai filmai Studio One Forever, kurā šobrīd nojauktā leģendārā geju diskotēku tiek skatīta caur dažu AIDS epidēmiju pārdzīvojušo tās kādreizējo apmeklētāju acīm, arī izpildproducentu Roberta Redforda un Terensa Malika un producenta Nika Ofermana veidotajai dokumentālajai filmai Look & See: A Portrait of Wendell Berry, pirmajai Džesikas Bīlas producentu kompānijas Iron Ocean Films veidotajai filmai Hole in the Paper Sky, kā arī festivāla Sundance Films dokumentālajai filmai To Russia with Love, ko veidojis izpildproducents Hovards Gertlers, kurš saņēmis Oskara balvas nomināciju par filmu How to Survive a Plague. Iespējams, vislabāk atpazīstamā Kerija Mazija kā orķestra mūzikas komponista radītā kompozīcija ir klavieru skaņdarbs Looking Back, kas kā mīlas tēma iekļauta populārajā televīzijas seriālā GLEE. Kerija Mazija mūzika sasniegusi iTunes un Amazon topus pēc tam, kad viņa skaņdarbiem Architect of the Mind un Bernini’s Angels radīta horeogrāfija, un tie izpildīti populārajā televīzijas šovā So You Think You Can Dance.
2014. gadā mākslinieks radīja skaņdarbu krājumu stīgu orķestrim ar nosaukumu The Architect. Albumu ieskaņojis Londonas kamerorķestris ierakstu kompānijā AIR Studios, un pēc iznākšanas tas pirmās divas nedēļas ieņēmis 5. vietu Billboard klasiskās mūzikas un mūsdienu klasiskās mūzikas topos. Šis albums vēlāk izmantots par muzikālo pamatu Keneta Tindala baletam Kazanova.